4 upeaa syytä vierailijapostaukseen!

Huolimatta siitä, mitä Googlen Matt Cutts saattaa ajatella, vieraiden lähettäminen on todella elävää ja voimissaan sisältömarkkinoinnin maailmassa! Ja jos epäilet, kuinka tehokas tämä strategia sattuu olemaan, sinun kannattaa ehkä lukea tämä lyhyt artikkeli. Jos et tiedä, mitä vieraiden lähettäminen oikeastaan ​​on, selitämme sen tässä lyhyesti. Kun kirjoitat vieraspostausta, otat yleensä yhteyttä blogin omistajaan ja esität hänelle idean. Jos he hyväksyvät viestiideasi, voit lähettää artikkelin ja lähettää sen omalle blogilleen tai verkkosivustolleen. Tässä on yleensä linkki, joka yhdistää oman blogisi kolmannen osapuolen blogiin ja asiat alkavat kiinnostaa. Sen lisäksi, että luot tavan kolmannen osan blogin lukijoille tulla katsomaan omaa sivustoasi, Google poimii nämä linkit ja oman sivusi sijoitus nousee pian mukavasti. Joten katsotaanpa hieman tarkemmin, miksi sinun pitäisi tehdä tämä kuten eilen!

Suurempi yleisö

Niin kauan kuin valitset blogin, jolla on suuri yleisö, tavoitat automaattisesti paljon enemmän ihmisiä kuin koskaan ennen. Asettelet itsesi sekä lukijakunnan että monien sosiaalisen median linkkien saataville, joita nämä blogit yleensä ovat luoneet itsestäänselvyytenä. Valitse aihe, joka herättää reaktioita, ja katso, kun kommentit alkavat kerääntyä. Pohjimmiltaan kyse on kiinnostavan sisällön luomisesta, joka rakentaa tehokkaita yhteyksiä. Sinulla on oltava omat sosiaalisen median kanavat käytössä, jotta voit hyödyntää näitä ominaisuuksia, ja sinun pitäisi todellakin olla ne määritettynä ennen kuin lähetät vieraspostin.

Uskottavuus

Edellyttäen, että kolmannen osapuolen blogilla on runsaasti lukijoita, on mahdollista, että hän on jo vakiinnutettu kyseisen alan luotettavaksi asiantuntijaksi. Liittymällä jengiin ja saamalla lupa postailla omia ajatuksiasi tähän blogiin, sinun tulee myös tulla osaksi tätä luottamuspiiriä. Tämän seurauksena lukijat lukevat todennäköisemmin sisältösi avoimin mielin.

Hakukoneen tulokset

Kuten olemme jo maininneet, viesteissäsi tulisi olla linkki, joka johtaa takaisin omalle sivustollesi. Niin kauan kuin sen arvoksi ei ole asetettu “nofollow”, sinulla on tuloksena saapuva linkki. Tämä miellyttää hakukoneita ja myös sivusi sijoitus hyötyy.

Suhde muihin bloggaajiin

Sisältömarkkinoinnin maailmassa mitä enemmän yhteyksiä sinulla on, sitä parempi se on brändillesi. Jos markkinoit edmontoniin perustuvaa ajoneuvografiikkayritystä ja tarvitset enemmän näkyvyyttä, nämä vierasblogien omistajat ovat varma tapa saada se haluamaasi suuntaan!

Oletko valmis vierailemaan?

Joten olemme antaneet sinulle 4 siistiä syytä lopettaa vieraiden lähettäminen. Eikö sinun olisi aika aloittaa?

Comments are closed.